Strategia firmy jest ściśle zależna od klienta

2019-11-26

Strategia powinna Ciebie i Twoje przedsiębiorstwo doprowadzić do założonego celu. Czynniki sukcesu, które łączą tego typu firmy to przede wszystkim połączenie prostoty z wydajnością. Spróbuję wyjaśnić czym jest strategia w biznesie, jak ja ją rozumiem i w jaki sposób ją stosuję. To strategia oparta na dawaniu klientowi bezwarunkowej gwarancji na swoje usługi/produkty i przerzuceniu na siebie odpowiedzialności za satysfakcję klienta. Strategia firmy https://akatconsulting.pl/oferta/strategie_rozwoju_przedsiebiorstw/50 jest ściśle zależna od klienta. Najpierw sami muszą być do firmy przekonani. Strategia firmy – przykład, który mam nadzieję Cię zainspirował. - Ikea wydała oświadczenie, w którym jasno określiła swoje stanowisko, rozprawiła się z niesłusznymi - jej zdaniem - oskarżeniami. Strategia – to chyba jedno z najbardziej napompowanych, nadużywanych i przecenianych słów w biznesie. W przypadku firmy ORLEN solidną podstawę stanowi bogata i spersonalizowana oferta benefitów. Należy chwalić się swoimi osiągnięciami i prowadzonymi działaniami, bo to może być argument, który przeważy o wyborze firmy przez kandydatów. Jej realizacja wpisuje się w konsekwentne działania firmy w ramach budowania marki pracodawcy. Oczywiście, że strategia biznesowa, zwłaszcza w przypadku rozwijających się firm, często jest oparta na nowych rynkach i na nowych klientach. Ikea „wchodziła” do Szczecina już wielokrotnie. Firmy w tych segmentach cenowych muszą doskonale wiedzieć, co jest zbędne, a jednocześnie nie mogą zniechęcić klientów czy prowokować ich do odejścia do konkurencji. Firmy starają się nie zaciągać kredytów w bankach – tego typu kredyty są raczej zaciągane u dostawców. Mamy nadzieję, że dobre praktyki firmy będą inspiracją do działań wewnętrznych w Waszych firmach! Ale nowy salon sieci ma zakończyć pewną erę w dziejach firmy w Polsce. Firmy muszą oprzeć się pokusie zwiększania liczby produktów czy udziału w rynku, bez względu na atrakcyjność towaru – ma być on unikatowy i trudno dostępny dla pozostałych. Jak inaczej zaangażować pracowników, aby pełnili rolę ambasadorów firmy na zewnątrz i polecali ją innym? Ale może Ikea ma jeszcze coś innego na myśli. Jaka może być strategia firmy – przykład podam związany z gwarancją. Z pewnością Ikea teraz dokładnie dba, aby ktoś z pracowników nie powiedział czegoś, co mogłoby zagrozić interesom firmy - mówi Kubuj. Spersonalizowana oferta benefitów firmy ORLEN jest odpowiedzią na różnorodność pokoleniową pracowników, która stała się faktem już w większości firm w Polsce. Ostatnie lata to czas dużych zmian w firmie Stolzen, która z małej rodzinnej firmy przekształciła się w nowoczesną fabrykę stając się jednym z kluczowych graczy na polskim rynku frontów meblowych.